Karaktärs-test

Idag har jag haft karaktär!


Påsken närmar sig och påsk betyder: påskgodis. Och det börjar redan nu. Idag har Marcus fått en strut från jobbet och så fick vi en söt skål med godis från svärföräldrarna. Men jag har inte ätit något. Vill inte "slösa" en onyttig dag för då fixar jag nog inte resten av veckan och det är tråkigare att inte äta godis under helgen.

Idag har jag jobbat, varit på möte efter arbetstid. Kommit hem, ätit, diskat, hängt tvätt och sedan iväg på möte på Friskis. När jag kom hem var det mail och samtal som behövdes göras och sedan kom svärföräldrarna förbi på en kopp kaffe.
SEN skulle jag ut och springa (klockan 20.30) och jag gjorde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0