Vecka 14

Löpning
Antal aktiviteter: 1 (jogg + powerwalk)
Distans: 7,09 km
Tid: 57,54
Medelfart: 7,57 min/km
Medelpuls: 130 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1 (corespin)

Övrigt
Antal aktiviteter: 1 (1,2 km simning)

"Onyttiga dagar"
: 2 (lördag och söndag. Lördag: alldeles för mycket "gott", men idag: bara en bit kladdkaka på kalas)

Tre gånger har det blivit av att träna den här veckan. Okej, men inte mer.
Som jag skrev om mål innan så börjar jag fundera över möjligheterna att slå min tid från förra året på Göteborgsvarvet och måste fundera en gång till om vart jag vill och hur jag ska ta mig dit!


70-tals inspirerad på kalaset idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0