Vecka 16

Löpning/powerwalk
Antal aktiviteter: 2
Distans: 17,5 km
Medelfart: 6,45 min/km
Medelpuls: 156 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1 (corespin)

Övrigt
Antal aktiviteter: 1 (5 kamp :) )

"Onyttiga dagar"
: 2 (fredag och lördag, mycket gott. Det har varit svårt att hålla det till 2 dagar med allt runt påsk, men jag lyckades!)

Den här veckan har jag kommit ganska långt. Men det roliga är att i tisdags sprang jag ca 4 km och blandade upp med ca 3 km powerwalk. Medeltempot var 6,28. I fredags joggade jag en mil riktigt långsamt i ca medeltempot 6,48. Haha!

Det blev inget gym den här veckan heller men styrka tränade jag ju på coren. Det viktigaste är att det blir någon styrka, om den inte är på gymmet är det inte hela världen.



Denna vecka blir mycket svårt att få ihop eftersom jag åker till Bergen ons-sön men jag ska göra mitt bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0