En bra fredag


Underbar frukost att inleda dagen med på mysiga "fransk-romantik-shabby-chic" "Le petit café" i Haga


Fina flickor som sällskap


Sedan begav vi oss till Liseberg, en solig dag med lagom mycket folk :)

Vi började med att värma upp med "barnkaruseller" men innan dagen var slut skulle vi åka årets nyhet.
Jag säger bara en sak: ÅK ATMOSFEAR! Det var den häftigaste ruschen jag har varit med om.
Jag var rätt kaxig innan men inte lika kaxig när jag närmade mig toppen på Europas högsta Fritt fall och snart skulle ramla rakt ner i 146 meter i 110 km/h! Jag fick halvpanik och svindel (fast det var väldigt vackert) och sen släppte det. Jag tappade andan av rädsla men när vi saktade ner så kom den: Ruschen, gapskattet och känslan som gjorde att jag ville åke igen! Men det får bli en annan gång eftersom klockan var mycket och kön lång.


Radiobilarna är en klassiker :)







Vårt glada sällskap under dagen


Direkt från Liseberg begav vi oss till stan och åt god mat och drack ett par glas vin innan vi avslutade kvällen på den otroligt coola stället "Puta madre" vilket bl.a. kan betyda "riktigt bra"...jag tänker inte skriva den mer direkta översättningen :)


Fina Assa och Erika förgyllde hela vår kväll :)

God drink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0