Hjärnan funkade bra, iaf under passet :)

Det gick över förväntan! Men jag satte ingen final till 100 % så passet måste besökas igen :)

Jag hade energi kvar efter passet och tog en snabb runda på gymmet, 1 km på löpbandet i 5min-tempo, lite mage, rygg och ben.

Sen var jag nöjd med mig själv, men tydligen tyckte hjärnan att den hade jobbat klart för idag. Cyklade hemåt och stannde på Willys för att handla lite smått och gott. Tänkte: nu får jag inte glömma cykeln på hemvägen. Men kom ut och; GICK hem och förbannade matkassen för att den var tung och skar in i handen.

När jag skulle hänga in nyckeln i nyckelskåpet kom jag på mig själv... så det vara bara att fint vända och gå och hämta den. Men jag kan inte säga att jag är förvånad för det är inte första gången detta händer, kanske den femte på 2 år :D

Tur att det är nära, för det jag inte har i huvet får jag ha i benen. Kanske därför jag springer så bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0