Varför gör man inte sånt här oftare?

Det var hur vi sammanfattade kvällen igår.

Vi åkte ut till en sjö (ganska) djupt in i de småländska skogarna med lite korv och bröd. Det var så vackert i solnedgången och en perfekt ljummen kväll som var helt stilla.










Efterrätt: Grillat grillchips


Ser du den brinnande pinnen?








Vi hittade inga kräftor på 30 sek med en pinne som brann av tändvätska :)


Kvällen slutade tyvärr inte superkul då jag helt plötsligt började må riktigt illa, men mådde sedan bättre igen. Jag har inte lyckats lista ut varför, lite surt. Idag har jag sovit till 13 och känner mig lite tung i huvudet.

Men jag ställer in mig på att vila idag och vara tillbaka på banan helt och hållet till morgondagen då jag ska kolla in Kalmar triathlon på förmiddagen och åka till Växjö på 25-årsfest med efterlängtade vänner. Det vill jag inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0