Vecka 31

Löpning
Antal aktiviteter: 1
Distans: 5 km
Medelfart: 5,38 min/km
Medelpuls: 166 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: Lite promenader. Styrka och backintervaller i samband med löprundan.

"Onyttiga dagar"

3 (tors,fre,lör). Jag håller mig till planen. Nästa vecka är det 2 dagar som gäller. Och det gäller fram till julveckan!

Hm... förra veckan sprang jag 3 gånger och tänkte: "Bra, nu har jag kommit igång". Och då tror jag tydligen att träningen ska komma automatiskt. Men det gör den inte. Den måste prioriteras och planeras in. Nu är det knappt 3 veckor kvar till Midnattsloppet. Så nästa och näst-nästa vecka ska det bli hårdträning.

Nästa vecka blir nog bra för till helgen ska jag till Göteborg och träna med min kära Frida. Vi ska nog springa Midnattsloppet-banan och köra en "stenålderspromenad" ala Colting. Lite intervaller kan det nog också bli. Innan dess ska jag träna 2 gånger! Punkt.


Hoppas på en fin sista semestervecka.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hur hittar man träningskompisar? jag älskar att träna (framförallt springa) men det är inte kul att göra det själv varje gång! tack för en bra blogg:)

2011-08-08 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0