POW!

Jag sköt ju upp löpningen igår och tänkte springa idag istället. Men jag vill inte. Jag känner verkligen inte för det.
Marathonet känns så långt borta. Men om det är så här tufft att komma ut 6 km i 5 plusgrader och dagsljus så kommer det här inte att gå bra. Jag vet att jag inte kommer att kunna börja träna mot 42 km till våren. Jag måste börja nu!

Men! Jag har också sagt till mig själv att jag kan anpassa träningsschemat så att det passar mig. Så nu har jag bokat in mig på box-pass i kväll. Det får det bli istället :) Då blir det träning idag och sen så får jag fundera över vad jag verkligen vill och hitta inre motivation. Men idag ska jag banka mig helt slut. POW! (hoppas jag inte har för mycket träningsvärk på massagen med varma stenar i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0