Vecka 48

Löpning
Antal aktiviteter: 2
Distans:  ca 13 km km
Medelfart: 6,05 min/km
Medelpuls: 161 slag/minut

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1, medel

Övrigt
Antal aktiviteter: Promenader

"Onyttiga dagar"

2, onsdag (nybakade lussebullar och Rocky road) och fredag (lussebulle, choklad och pannacotta)

Löpningen den här veckan har bestått av ett misslyckat maxpulsförsök och en delad mil idag. Första delen var en trevligt tjatter-runda med min syster och efter att ha kallnat till under cykelturen hemåt så höll jag på att nöja mig där men när jag tvingat mig igenom ytterligare en km så rullade benen på och jag kunde runda av med en fin mil.

Nästa vecka börjar jag på marathon.se:s träningsprogram mot 4.30. Det börjar ganska lugnt med tre pass på sammanlagt 18 km men ökar ganska snabbt i distanser. Grundprogrammet är gratis men betalar man 340 spänn så får man:
- Utförliga beskrivningar av träningspassen
• Instruktionsvideor med Anders Szalkai för träningsmoment
• Möjlighet att få träningsråden per E-post varje dag
• Aktuell veckokommentar
• Eget konto för att logga träningar. (Fungerar även efter programmets slut).
• Möjlighet att ställa frågor direkt till tränarna

Känns inte värt det? Är det någon som har köpt hela programmen. Rekommenderas?




Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!!

Jag undrar om du har köpt löparprogrammen eller om du kör på gratisversionen?

Om du har köpt, är det värt det?

2011-12-06 @ 11:52:13
URL: http://mittbeslut.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0