Äntligen gymmat :)

Idag var jag duktig och gick till gymmet för första gången på 3 veckor. Körde mitt "löp-pass" som Marcus har gjort.

Om någon är nyfiken så är upplägget såhär:

Uppvärmning
3 min roddmaskin
3 min hopprep

Styrkedel 3 varv
20 djupa benböj i kombination med kast av medicinboll mot hög vägg
20 bencurl i maskin
20 kettlebells-svingar (12 kg)
10 burpees (typ armhävningar med upphopp mellan varje)
3-4 Pull-ups i ringar, startar liggande med raka armar uppåt och drar upp hakan till ringarna med kroppen rak
(Orkar inte mer än 3-4 st och då är det ändå lååångt ifrån att dra upp kroppen från hängande)

Styrkedel avrundning
20 magövningar med kettlebell 12 kg (sit-up med kb:n på magen, höjer upp kb:n med raka armar och tar ner den till bröstet igen innan jag går ner)
Plankan rak minst 1 min
Plankan sidan minst 30 sek/sida

Nedvarvning
Crosstrainer eller löpband med lutning i 5-10 min

Passet tar ca en timma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0