Frisören igen



Idag var tiden för färgning :) Jag blev riktigt nöjd. Det är mörkt med lyster med ljusare slingor under, som jag försöker visa på bilden.

(Praktiskt för det blir ingen synlig utväxt)

Roligt att unna sig lite lyx. Det tog över 2 timmar och jag skulle iväg på ett möte så det blev ordentligt stressigt. När färgen precis var ursköljd så var jag tvungen att välja att lämna frisören och gå på mötet med dyblött hår så jag saknar doften av goda frisörprodukter; men som jag planerar så är jag inte förvånad.

Kommentarer
Postat av: frida

kolla min blogg. jag har 10 frågor som jag vill tipsa dig om att svara på på din blogg som jag svarat på! Vill ju se vad du svarar :)

2011-02-17 @ 12:27:36
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0