Solen skiner idag:)

Vad solen gör skillnad :) Men det är kanske inte så konstigt eftersom ingenting skulle ha funnits utan den, den ger liv och den ger energi på riktigt.

Marcus är iväg och jobbar och när jag äter själv så brukar det bli kuddar med mjölk eftersom det går så snabbt. Men idag så beslöt jag mig för att göra en mysfrukost till mig själv så jag bakade scones och njöt.

Sen gav jag mig ut i solen på en promenad med härliga vänner i luren och passade på att köpa de 50 tulpaner som jag ska ha med till namnkalaset.

Härligare vy från fönstret idag :)



Nu måste jag börja göra mig i ordning för kalas :) Det kommer nog ta lite tid för jag vet inte vad jag ska ha på mig. En full garderob och inget att ha på sig... i-landsproblem på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0