Tack Frida

Om det inte var för dig skulle jag:
- tycka 5 km var långt att jogga (verklighet för 1,5 år sedan)
- tro att jag aldrig skulle klara av att springa en mil
- gett upp 5 gånger om
- inte haft någon att tjata så mycket löpning med, periodvis varje dag
- ALDRIG anmält mig till Göteborgsvarvet 2010
- inte anmält mig till Göteborgsvarvet 2011
- inte ens drömt om att springa en mara 2012 (vilket jag gör nu)
- förmodligen inte varit i så här bra form

Och dessutom vill jag tacka dig för att du är en så bra vän som lyssnar på mig, vad jag än behöver eller vill prata om så länge jag behöver eller vill prata om det:)

Det är sällan jag har så roligt och hittar på så mycket knas som när våra kloka huvuden slås ihop!






Läs Fridas motivationsblogg här : elgensmotivationochtraning.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0