Yes!

Jag kan fortfarande springa snabbt! (för att vara mig).

Jag laddade med en smoothie på naturell lättyoggi, banan, frysta jordgubbar, linfrön och musli.


Sedan gav jag mig ut på dagens 50 minuters-runda och tänkte trycka på lite extra. Och efter en lugn uppvärmning så satte jag lite extra fart och det gick bra. Jag fick kämpa lite och pulsen var hög men det var ändå härligt. Sista km:ern tryckte jag på ordentligt och höll nästan 5 min/km-tempo.

Sista minuten kom låten "I've tried so hard and got so far, but in the end it doesn't even matter". Den måste bort från min löplista. Hur tänkte jag där?

Medeltempo (Efter uppvärmningen): 5,33 min/km
Sammanlagt blev rundan 8,8 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0