Bloggens namn

Jag funderade inte så länge på vad bloggen skulle heta, utan kom på det medan jag skapade den. Jag ville att namnet skulle innehålla något om löpning eftersom det kommer att vara huvudsyftet med bloggen.

Så namnet blev en uppmaning till mig själv att springa och en klar koppling till filmen Forrest Gump. Run Forrest run!

Vissa delar av mig är nog inte allt för olika vår kära Forrest :) Jag känner igen mig i hans flyt i livet och hur allt bara löser sig... om man tänker efter så har han ju otrolig otur också men mycket positivt bara faller på plats för oss båda... hoppas att det fortsätter så! Och sen är jag lite väck då och då :) det är inte alltid jag hänger med i allt som händer kring mig..... haha

Nu vet ni iaf hur jag tänkte kring namnet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0