Core Afro Löpband

Gårdagen började med jobb och sedan var jag taggad på träning. Började med ett smockfullt corepass på 30 min. Kort men intensivt. Core-träning är guld för löphållningen.

Utanför dörren till träningssalen på Friskis stod ytterligare ca 50 pers som ville in på det efterföljande Dans Afro passet. De allra flesta från coren stannade kvar och fler trycktes in. Så varmt och trångt gungade vi till afrikanska rytmer i en timma. Härligt! Det passet kommer jag att gå på igen.



Jag hade dessutom lovat mig själv att springa så för att underhålla benen och kolla hur knäna kändes så det blev 2 km på löpbandet. Knäna kändes bra men benen var trötta. Inte så konstigt kanske :)

När jag kom hem stod maten på spisen och resten av kvällen spenderades framför "Våra vännerns liv" på svtplay. Mycket bra serie.

En mycket bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0