Cykla, lycka eller gå?

Sedan en fest någon gång står bokstäverna i vår hall omkastade och budskapet: CYKLA

Istället för att flytta om dem så tänke jag att den kunde vara en rolig påminnelse om att inte ta bilen kortare sträckor utan att cykla så mycket som möjligt.



Men, nu har vintern vunnit över mig. De få gånger jag har gett mig ut på cykel har jag fått erkänna mig besegrad av halka och spårighet så nu står det åter:




.... vilket är väldigt fint att mötas av varje gång man kommer hem :)

eller kanske jag borde köpa bokstäverna: G Å För det kan man fortfarande göra bara man planerar sin tid (vilket jag måste öva mig på)

Hehe... fast hur skulle det kännas att mötas av budskapet GÅ varje gång man kommer innanför dörren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0