Friskis

Sitter nu plats bakom receptionsdisken på Friskis och väntar på att få stänga för då ska jag nämligen ta över gymmet och avverka dagens kilometrar på löpbandet. Promenaden till och från mataffären i 2 cm snömodd var tung nog och jag insåg att löpbandet fick bli dagens alternativ. (Varför tänker jag aldrig på att inte handla massa extra grejer när jag ska GÅ hem med allt. Det värsta är hur kassarna skär in i händerna, stackars lillfingret)

Att springa på löpband känns trots noll backar och behaglig temperatur mycket värre än att springa ute. Det är svårt att hålla samma tempo som ute och kilometrarna känns lååånga. Får se hur det blir idag.

Idag ska det iaf. bli minst 4 km!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0