Grejerna springer åt mig....

Jag är lite av en prylnörd gällande löpningen...


GPS-klockan. Har även på mig pulsband.
Och dagen till ära chockrosa vantar (mina svarta är kvarglömda hos Frida och jag har inte hämtat dem än)



Min kära ipod med tillhörande armfodral... idag tog batteriet slut efter halva passet :(


Löparmössa som ser ut som en simmarmössa med den stora skillnaden att den har ett fint tofs-hål i bakhuvudet :)


Extra reflexer är bra att ha när det är mörkt.



Ett ständigt tillbehör för mig när jag springer och annars... blåsor... mina fötter är inte gjorda för skor!

Lägger upp mina löparkläder och hur jag klär mig vid minusgrader någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: frida

gillar din utrustning!!!



men inte dina blåsor!

2011-01-21 @ 19:52:49
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0