Kalas för svärfar

Igår kväll firade vi sambons pappa som fyller 55 i veckan. Det blev en mycket trevlig kväll med mycket mat och mycket vin. Svärmor är världens sötaste, hennes definition av "en slät kopp kaffe" är inte riktigt bara kaffe :D

Hans present från familjen skulle bli en resa till London och en preimer league match (West ham mot Blackburn). Jag fick vara med på ett hörn och fixa "presentationen" av presenten. Sånt tycker jag är jättekul :)

Marcus skrev ihop ett riktigt bra rim imponerande snabbt och jag gjorde ett kort av det.


När han hade fått rimmet uppläst av älsklingen.....


så fick kan öppna ett paket med den här i:



Såhär glad blev han:



Riktigt roligt, och roligt kommer nog han och hans 2 söner och svärson få i maj :) Grattis igen!


Idag har jag även fått ett pyssligt uppdrag av min syster inför namngivningskalaset för lilla M:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0