15 augusti är låååångt borta

Idag känns det som sommarlovet börjar på riktigt. Jag är hemma i lägenheten och har hela sommaren framför mig. Jag börjar inte jobba igen förrens den 15 augusti. Dagarna fram tills dess är i stort sätt oplanerade vilket är väldigt skönt.

Jag hoppas att min sommar kommer att fyllas med många mil i benen, många lästa böcker och många slappa soldagar på Öland.

Men något som är inplanerat är Paris till helgen! Så roligt det ska bli. Jag och Marcus har pratat ihop oss; det vi ska göra där är att dricka rödvin och kolla på Eiffeltornet :)


Mina breda kompisar tog sitt första dopp i Skagerak (?) i helgen. Kroppen följde inte efter...

Kommentarer
Postat av: mira

Men Sara, nu får du allt ta å hoppa i plurret! Blir du för rastlös vet du att du är välkommen hit! Här är det typ varmt i vattnet:) Ha en härlig helg i Paris nu! Kram

2011-06-28 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0