Bröllop!

Vad roligt det var att gå på en kär väns bröllop, det var så fint och tårarna trängdes i ögonvrån mer än en gång :) Festen var superlyckad och allt var så gott och roligt.

Vi börjar väl från början...

Efter en långpromenad längst memory lane (vi tittade på vår gamla lägenhet och handlade på gamla stammis-MAXI och allt var sådär bekant men ändå suddigt) så satte jag mig i frisörstolen. Jag behövde ändå klippa mig och passade på att låta dem styla mitt hår också... så roligt att ha fejk-lockar för första gången i mitt liv!


Förväntansfull väntan i kyrkan


Vackraste paret :)


Strålar!


Riskastning!
Klänningen var den finaste jag någonsin sett, så enkel och elegant på smma gång. Helt underbar!


Kärlek!





Kommentarer
Postat av: Josse

Tack söta, fina, rara Sara för att du var med och gjorde vår dag så lyckad!

Vilka härliga bilder du tagit på allt...har knappt sett en bild än så det var kul att få se allt utifrån;)

Ni är verkligen också ett stiligt par måste jag tillägga! Hann ju inte prata så mycket med alla som jag velat men hoppas på en träff i sommar som vi pratat lite löst om:)

Må så gott tills dess!

Många kramar

2011-06-07 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0