Nu kör vi!

Det är bara att köra på.

Tre veckor innan marathonet blir det mitt tredje Göteborgsvarv. Anmält och betalt.

Nu har jag 4 lopp framför mig, längre och längre:

2011
Victorialoppet Borgholm 9 km 15 juli
Midnattsloppet Göteborg 10 km 27 aug

2012
Göteborgsvarvet 21,1 km 12 maj
Stockholm marathon 42,2 km 2 juni

Jag sitter med fjärilar i magen och skakar lite lätt. Men om jag vill så kan jag fixa ett marathon. Och jag vill och nu känns som helt rätt tidpunkt. Det är bara att köra och jag har gott om tid på mig.


Kommentarer
Postat av: Caroline Steinwig

Wow! Ett marathon shit vad häftigt. Undrar om jag skulle klara det. Känns så jäkla långt. Du är så himla inspirerande Sara! kram

2011-06-29 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0