Vecka 25

Löpning
Antal aktiviteter: 2
Distans: 8 km
Medelfart: 5,59 min/km
Medelpuls: ? slag/min (hade inte med pulsbandet till Kreta)

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: 2 morgonpromenader innan frukost

"Onyttiga dagar"

7 (Kreta och midsommarhelg proppat med vin, godis, tårta, chips och glass)


Jag är mycket nöjd med att ha sprungit tre morgonrundor på solsemestern (en gång v. 24). Och bäst av allt var att det inte var jobbigt utan snarare en av de största njutningarna :) Det blev inte så många km men morgonkm borde väl räknas dubbelt?

Veckan har varit full av matknip och känsla av att inte bli mätt - utan bara mer hungrig av att äta snabba kolhydrater. Socker är GOTT men jag mår inte bra av att äta för mycket socker och snabba kolhydrater. Jag vet också att det kommer att bli tufft att vänja sig av med det nu och hitta tillbaka till vårens matvanor men jag ska försöka.

Nu sitter jag med halsont och svettas bort febern som kom inatt... hoppas att det försvinner snabbt så att det här kan bli en bra träningsvecka. Det är inte långt kvar till Victorialoppet!


På en restaurang fick man skopa sin egen glass



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0