Ajajaj

Idag känns knäna ännu mer. När jag bara var hemma så gick det bra, en lätt känning bara. MEN när jag skulle promenera bort till mina föräldrar så kom jag inte längre än till hyreshusets port innan jag förstod att det inte skulle gå. Det gjorde ondare och ondare för varje steg jag tog. Så jag fick snällt ta cykeln istället. Det funkade men kändes...

Jag är SUUUUR! Har precis kommit igång efter 2 veckors förkylningsuppehåll och nu börjar knät. Och det känns likadant som det gjorde förra året fast värre. Förra året tog det 2 månader att bli av med skiten.... jag vill inte!!!! Men det jag inte gjorde förra året var att vila knät ordentligt så det är väl det enda jag kan göra.

Min kropp klarade tydligen inte av att hoppa på träningsschemat igen efter 2 veckors vila. Det var tydligen väääldigt dumt.

Jag måste börja träna annat som funkar för knät redan i veckan, för att inte tappa konditionen. Får prova att simma, styrketräna och spinna.

När jag håller mig lugn och bara går några steg så känns det knappt alls. Men går jag ca 20 meter haltar jag.... och trappor är väldigt obekväma.

Smärtan sitter på yttersidan av höger knä. SKIT!
Min nya fiende nr 1.

Kommentarer
Postat av: frida

operera bort knät?

2011-03-06 @ 16:19:51
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/
Postat av: elgen

har du inflammationshämmande gel?

2011-03-09 @ 14:43:23
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0