Grattis kära syster

Idag fyller min lilla syster hela 21 år.... konstigt, hon börjar komma ifatt mig för jag fyller väl 23 i maj.... hm eller 26 var det ja :)



Efter jobbet slängde jag ner bikinin i en påse och begav mig till simhallen med nämnda syster. Vi simmade en bit och satt de obligatoriska 10 minutrarna i bubbelkoppen.

(Mitt minne funkar väldigt speciellt då jag kom ihåg att ta med ett hänglås för första gången i mitt liv men var påväg ut utan något betalmedel (lapp från jobbet) med mig. Men mitt sista-minuten minne har blivit mycket utvecklat genom åren av tankspriddhet så det räddade mig även den här gången.)

Efter en kort sväng hemma (och även en på stan för att köpa present som jag faktiskt hade tänkt ut i förväg men inte hunnit köpa...) så var det våffelkalas för att fira syster. Mycket gott måste jag säga!

För att jag för den 11:fte veckan i rad ska kunna hålla mig till "bara onyttigt 2 ggr i veckan" så skriver jag här och nu att jag inte ska äta något onyttigt på fredag nu istället. (Jag är dålig på det där med inre motivation... hehe).

Dagen avslutades med receptionsmöte på Friskis i 20-21.30. Hann med otroligt mycket idag efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0