Helgplaner

Varje kväll den här veckan har jag förberett mig inför helgen för jag ska hålla i en kurs för idrottsledare hela lördagen och söndagen i Växjö. Jag var på utbildarutbildning i höstas och nu ska jag tillsammans med en annan från utbildningen köra för första gången.

Utbildningen går ut på:

Utbildningen belyser din roll som ledare för barn och ungdomar i främst
7-15 års åldern.

Utbildningen innehåller inga grenspecifika inslag utan koncentrerar sig på följande områden:
* barn- och ungdomars utveckling
* barnet/ungdomen i centrum
* pedagogik i praktiken

För vem? Ledare för barn och ungdomar, minimiålder är 16 år för deltagare

Kursledare: Ulf Öller & Sara Nilsson




Det ska bli väldigt spännande att vara ledare för vuxna i kontrast till det dagliga mötet med barn. Men jag måste erkänna att jag är nervös också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0