Göteborgsvarvet - efteråt

Förra året trodde jag att jag hade tagit ut mig till max - det hade jag inte.
När jag kom i mål var jag mer slut än jag någonsin tidigare varit.

Jag tog mig förbi och fick lämna chip, fick medalj, banan, kexchoklad, vatten. Var inte sugen på att äta men tryckte i mig maten och började gå bort mot vår mötesplat.



Gick med ministeg och hade gråten i halsen av lycka och utmattning. På vägen mot Frida så träffade jag på Johanna A som jag inte sett på ett bra tag. var ett roligt möte som avslutades med att vi sjöng:

"för jag har kastat alla sorgerna bakom min rygg och jag ser dem inte mer och jag se dem inte mer..... jag är så lycklig, jag är så lyyyycklig" med rörelser och allt... haha jag var lycklig :)

När jag kom fram till Frida blev det en kram och några tårar. Nu måste hon springa igen... jag kan ju inte få behålla rekordet oss emellan :)

Vi hejade på Assa in i mål och jag fick se en film som Frida filmat på mig 400 m före mål... haha... det såg lika jobbigt ut som det var. Ska försöka lägga upp den här framöver om det går :)

Vägen hem var jobbig med tre olika spårvagnar och noll energi. Jag hade en filt runt om mig och satt nästan och sov på spårvagnen. Efter en snabb vila i soffan och en skön dusch så var det att vända tillbaka till Avenyn för att skaffa mig lite positiva minnen därifrån igen... vi var 28 pers som bokat bord på Lilla London.


Nöjda och hungriga :)


Maten.. mycket gott och stor portion :) (ja, jag var tvungen att äta lite kött innan jag tog kortet)


Duktiga Erika höll ett hyllningstal till Frida :)

Vid 12 var vi trötta och nöjda och somnade snabbt efter en häftig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0