Lipar framför TV:n

Jag satt och slötittade lite på TV och en repris av Biggest Loser var på. Deltagarna var nästan framme vid finalen och skulle springa ett marathon. Fyra månader tidigare kunde de inte springa en km och vägde långt över 100 kilo.

Och de lyckades alla fyra! De bet ihop och tog sig 4,2 mil. Den snabbaste klarade det dessutom på den superbra tiden 4 timmar och 38 minuter. Den som tog sig runt på längst tid kämpade i 7 timmar och 27 minuter.

Jag ska springa ett marathon nästa år och jag ska klara det. Kan de, så kan jag! Verkligen!

Kommentarer
Postat av: Caroline Steinwig

Jag funderar lite på att ta mig an en svensk klassiker nästa eller näst nästa år. Är detta något du skulle vara intresserad av? Vore kul att vara ett gäng som sporrar varandra.



kram

2011-05-05 @ 12:31:54
Postat av: Stefan Nilsson

Har du sett att det blir ytterligare en svensk säsong? :)

2011-05-06 @ 00:39:41
URL: http://biggest-loser.se/sok-2011/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0