Morgonpromenader

Den här veckan har jag och Marcus bestämt oss för att gå ett varv runt Linneasjön varje morgon vilket tar ca 25 min. Eftersom jag åker hemifrån vid 7 så måste vi gå upp vid 5.30... sviningt tidigt. I morse ringde klockan, tröttheten satt i hela huvudet och förhandlandet med mig själv började. Det var på håret men jag tog mig upp! Och det är jag glad för. Får se hur den kampen kommer gå under resten av veckan (särskilt om det regnar)... kan ju börja med att snart gå och lägga mig :)

Morgonpromenader är en härlig början på dagen. Man piggnar till och sätter igång kroppen. Dessutom är världen så vacker innnan människorna sätter igång. I morse såg vi både en hare och en ekorre på ca 2 m avstånd och det kändes som sommarmorgon :)

I kväll tog vi dagens andra promenad med duggregn och en svag vacker regnbåge...

Det jag vill säga är nog; Ta er ut så mycket ni bara kan och njut av allt det vackra runt om kring. Samla grönt till den gråa hösten.

Men att hänga i soffan är gött det me.. tur att jag hinner med både och :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0