Springben och pannben

Efter att ha hunnit trycka in en mycket trevlig promenad med L mellan slappande i solen hos mamma och pappa, tripp till Kalmar och dagens andra receptionsansvar på Friskis så var det dags för veckans andra löpning. Jag tejpade knät själv och det kändes som att jag fick till det som naprapaten hade gjort och gav mig ut. Idag hade jag fart under sulorna och tryckte på ganska ordentligt. Summerat:

8,52 km
5,33 min/km
173 slag/minut

Dessutom avslutade jag med den snabbaste kilometern på 5,05 min!

Hög puls och högt tempo. Det var skönt att kämpa lite när det tog emot. Träning för både springben och pannben :)

Röd och nöjd!

Sen åkte jag hem till föräldrarna igen och där var skitgod grillmat uppdukat och klart.

Ibland har man det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0