Två dagar efter

Jag känner mig fortfarande lite sliten i benen men de är ganska pigga.

Jag är så nöjd! Jag har alltid ansett att jag har ganska låg självdiciplin men den här våren har jag satt upp rimliga mål och jag har fixat dem!

Mål 1: Slå mig själv på Göteborgsvarvet.... det fixade jag ju med råge :)

Mål 2: Bara äta onyttigt 2 dagar/vecka mellan nyår och Göteborgsvarvet..... och det har jag också fixat, det har bitvis varit svårt men jag klarade mig t.o.m. igenom påsken och födelsedagsvecka!


(Dagens middag)

Och nu har jag varit ute och gått varje vardagsmorgon i 1,5 vecka vid 5.30 och har inga planer på att sluta med det innan sommarlovet börjar :)
De här veckorna innan Kreta och sommaren ska vi också äta nyttigare än vanligt och vara sparsamma med kolhydrater efter lunch... det kommer jag att må bra av.



Den stora skillnaden är att jag nu tror på mig själv. Det är jag som bestämmer över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0