Vecka 18

Löpning
Antal aktiviteter: 2
Distans: 15,93 km
Medelfart: 5,49 min/km
Medelpuls: 167 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 1 (Borde nog inte räknas som en gym-omgång, jag körde bara 12*3 för knät)

Gruppträning
Antal aktiviteter: 1 (basjympa på Friskis i Kalmar)

Övrigt
Antal aktiviteter: 0

"Onyttiga dagar"
: 2 (fredag och lördag)

Löpning har för första gången på väldigt länge kännts bra, och nu vet jag dessutom vad knäproblemen beror på!

Min målsättning var ju att gymma varje vecka och dessutom spinnna varje vecka utöver 2 löpningar men nu har det inte blivit någon spinning på 2 veckor... illa. Nu bokar jag in mig på spinning på tisdag direkt och så ser jag till att träna knät 3 ggr/vecka! Därmed basta!


Haha, odlat underbett

Promenader och cykelturer blir vardag i det härliga vädret som har kommit tillbaka nu. Stanna den här gången snälla värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0