Göteborgslöpare

Haha... jag fick en kommentar om att jag var Göteborgslöpare och tjejen frågade om tips på rundor i Göteborg. Det är inte så konstigt att man kan få för sig att jag bor i Götet. Nästan alla mina lopp har varit i Göteborg (varvet och Midnattsloppet), jag har dessutom haft träningshelger där och är där då och då utan att springa för att jag har så många härliga vänner i den fina staden som jag faktiskt hittar ganska bra i :)

Men för er som tvekar: Jag bor i Nybro (3 mil från Kalmar, Småland)

Men jag kan försöka ge tips utifrån mina erfarenheter av Götelaborg.

Bäst i stan : Skatås. En massa olika grusspår med lampor i höstmörkret.
Kul grej: skriv ut en karta och spring ex. göteborgsvarvet själv eller med en kompis.

Eller: köp en GPS-klocka och känn efter i varje korsning åt vilket håll du känner för att svänga.


Nöjd efter  årets Göteborgsvarv på Lilla London på Avenyn (god mat men omständigt att betala)

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, tack så mycket :)

2011-10-24 @ 21:57:19
URL: http://http://mysjogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0