Lugn lördag

Dagen har fortsatt i lugn takt. Har dock gjort lite nytta och städat lägenheten men sen har det varit härlig fika med familjen och promenad runt den lilla sjön mitt i Nybban. Stötte på en man som undrade om mitt cross-pass... han skulle komma på torsdag, roligt att folk kommer fram och frågar om de är osäkra på om passet är något för dem.

Nu njuter jag med ett glas rött och smälter god mat. Laddar inför en milrunda i morgon :)


I pyjamasbyxor lääänge idag :)


Fika hos mamma och pappa med M som inte är dum... mammas plånbok ska länsas :) (ser lite ertappad ut... haha)


Dagens middag: Nötkött med kantareller, getostkräm och morötter. Svingott :)


Förutom en mil så är morgondagens andra plan att ansöka om lärarlegitimation :) Känns faktiskt bra att bli legitimerad precis som läkare. Nu ska bara lärarlönerna vandra uppåt också!


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Sara!



Det här är jätteroligt. Hittade på din blogg av en ren slump. Du är nämligen en kopia av mig fast tjej. Jag sprang i fjol mitt första göteborgsvarv på hör och häpna 2:11. Jag har i år utbildat mig till crossledare på friskis och nästa år siktar jag på marathon. Ska försöka följa din träning här på bloggen. Vill du följa mig finns jag både på facebook och funbeat. Ingen blogg om träning än så länge iaf. Mailadress finns ovan.



Ha det gott.



Hälsningar Johan

2011-10-15 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0