Lunch*2 och snart middag...

Lunch nummer ett: fläskpannkaka i skolan 11.00

Lunch nummer två: kebabtallrik på Amigo 13.30

Varför? För att kebab är godast varm direkt på pizzerian, och om man någon gång ska käka lunch med baby så får det bli den tidiga dagen i veckan...

Tanken var visserligen att jag under min pedagogiska lunch skulle äta väldigt sparsamt men tog en vanlig tallrik och satte mig vid bordet, då slog det mig: hmm, jag ska äta lunch på pizzeria om 2,5 timme, men det var bara att vara ett gott föredöme och länsa tallriken.
(Den här veckan har huvet inte riktigt hängt med; har bl.a. kört ifrån två kollegor som jag skulle samåka med och lämnat mina nyckar i cykelkorgen i 2,5 timmar)

De två luncherna avrundades med en tvåtimmars promenad i omväxlande skön sol och regnskurar.




Och snart... middag... hm fortfarande proppmätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0