Osnabb


Nu har jag äntligen kommit ur duschen, över två timmar efter passets slut. Efter passet var jag hungrig så då prioriterades omelettstekande och sedan prioriterades fejjan och hela internet och sedan var det ett jätteviktigt program som jag var tvungen att se slutet på (trots att jag sett det 2 gånger innan).
Men nu är jag på G :) Ska diska upp och gå ner och snabbhandla på Willys så att vi har frukost hemma tills i morgon. Willys blir det p.g.a. deras billiga storpack med naturella cashewnötter. Såna går åt hemma hos oss.

Passet idag då? Roligt! Den här gången kom det 7 pers och mycket nya ansikten. Jag kände mig redan mer avslappnad i min roll som ledare.
Halsen störde knappt, jag körde lite styrka och någon intervall men var noga med att inte ta ut mig. Jag vill inte riskera helgens långpass på någonstans mellan 12-15 km!! Det var länge sen :)

Nu längtar jag hem min baby som "jobbar dygnet" runt den här veckan. Vi hinner ses efter 22 ikväll och sedan sent på lördag.


Nu ska jag gå och köpa såna här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0