Tillbakablick

Jag sitter och kollar på bilder från sommaren och förundras över hur mycket jag har åkt kors och tvärs över Sverige och Europa sedan i maj

Bergen - hälsade på saknade Anna

Malmö med härligsa jobbakompisar

Göteborg 4 gånger :) Göteborgsvarvet i maj, träningshelg+Liseberg i augusti, midnattsloppet i aug och bokmässan i sept

Halmstad 2 gånger Bröllop och hälsa på fina Mira

KRETA, en underbar vecka med tjocka släkten

Marstrand över midsommar

Paris, en underbar långhelg

Stockholm och vasamuséet

Växjö 2 gånger för 25 -års kalas och föreläsning

Öland mååånga gånger – victorialoppet – sol och bad – strand - Lammet och grisen *2 - Saxnäs och idag blir det Öland igen för Skördefesten och ätande av hemmagjorda kroppkakor av fina Mai :)

Inte undra på att bensin/etanol-räkningarna har varit lite höga i sommar :)

Innan skördefesten så ska jag ge mig ut på en löptur i solen!

 

 


Kommentarer
Postat av: mira

Å nästa helg blir det Växjö igen! Ska bli kul å se dig. Jag har lite Sara-abstinens;) Kram

2011-10-01 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0