Vecka 39

Löpning
Antal aktiviteter: 2
Distans: 15 km
Medelfart: 6,00 min/km
Medelpuls: 167 slag/min

Gym
Antal aktiviteter: 0

Gruppträning
Antal aktiviteter: 0

Övrigt
Antal aktiviteter: Prommisar

"Onyttiga dagar"

2, lördag (en bit 86% choklad och en irish coffee) och söndag (mammas äpplepaj)

Septembers sista vecka med målet 15 km /vecka så har jag äntligen sprungit mina 15. I oktober är målet 20 km/vecka. Nu ska jag bli bättre på att hålla mina mål! Men för att göra det hela mer hanterbart så kan 15 km vara ok om jag går på något annat pass i veckan. På tisdag är nämligen skivstång intervall med syster inbokat.

Idag fick jag ett roligt samtal gällande löpnng som jag snart kommer att skriva mycket mer om så snart det blir helt klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0