Bokmässa


Nästan hela gänget...
Resan till Göteborg var så bra! Bokmässan med böcker för både jobb och mig själv och inte minst; kändis-spotting.

Jag såg:
Agneta Sjödin
Henning Mankell
Leif GW Persson
Jan Guillo (Stavning?)
Martina Haag
Erik Haag
Alex Schulman
Pernilla Walgren
Alexandra Zazzi
Björn Ranelid
Aja Sajonma (stavning?)
Fredrik Skavlan
...har säkert glömt någon

Och man såg dem inte bara "på scen" utan var på armslängds avstånd och jag höll på att krocka med flera stycken :)

(Ja, jag är från en småstad)








Det fanns många intressanta människor att prata med och så mycket roligt att titta på, köpa och packa på sig.


(Och man kunde köpa varuprov av olika viner och äta mat från bok-kockarna, vi smakade Zazzis husmanskost)


Gratisböcker :)


Fick "Rapsbaggarna" signerad (50 kr)

Efter installering och slapp på vandrarhemmet så gick vi och åt på Taras på Södra vägen. Det var supergott och alla var nöjda. Efter god mat, mycket fniss och en halv flaska vin så somnade vi gott och var sedan laddade för en dag på stan.


Jag hittade fina höstskor!



Poseidon var på spa :)

Och en spårvagn spårade ur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0