Snabbaste milen!

Nya tiden: 56,20

Efter besvikelsen att inte kunna springa Midnattsloppet som jag ville så hade jag jävlar anamma kvar i mig! Rekorden ryker på löpande band nu! Idag sprang jag till Svartbäcksmåla, sprang femman och sedan en liten omväg hem igen. Och femman är ganska backig :) Trodde knappt att det skulle gå där bland backarna men jag pressade på. Jag hade min älskling med som ett lok som sprang cirklar runt mig (inte bokstavligen, bokstavligen sprang han extrasvängar och kom hem med 12 km på klockan istället... haha). Det hjälpte mycket. Det taggar att springa med någon, dessutom så är det trevligt. Tack loket!

Och jag kan ju mer!!! Ja, det är bra träning att springa i terräng och jag kommer att försöka slå tiden på den här rundan någon annan gång.... men.... Nästa vecka ska jag springa en flack mil och komma under 55 minuter. Jag bara ska :) Så nytt rekord är att vänta!



I kväll blir det tacos hos la familia som avskedsmiddag för min lillasyster som ska till Norge och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0