Vecka 15

Löpning

 

Enligt schemat

Enligt verkligheten

Antal rundor:

4

3

Distans:

48 km

45 km

Medelfart:

ca 6,25 min/km

6,15 min/km


Medelpuls: 155 slag/min

Summa: - 3 km, men de är för första gången på länge kompenserade med en cykelrunda på 12 km. Mycket, mycket, mycket bra vecka!!! Har varit så stolt över mina 26 km att jag lagt all Jantelag åt sidan och skrutit ordentligt med mig själv :)

Alternativ träning
Cykelturen och någon promenad

"Onyttiga dagar"
2 igen, måndag (fortfarande påsk) och lördag. Nu är påsken slut och jag ska hålla mig till en dag igen. Har haft ordentligt sötsug i början av veckan men nu börjar det lugna ner sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0