Kosta art hotel

Marcus födelsedagspresent från mig var en natt på Kosta art hotel. Vilket hotell och vilken mat :) Hög standard och mycket att titta på överallt.


Vårt rum var inrett av Ludvig Löfgren och såhär såg mycket av hans konstglas ut... coolt :)



Vi spa:ade såklart! Badade i olika temperaturer och pooler och bastade både med och utan ånga.






Allt på hotellet var till salu. I den här "lampan" hänger en nätt prislapp på 2,5 miljoner.... kanske en investering?


Maten var utsökt :)



Den häftigaste baren jag har varit i!


Vacker kvällspromenad... som tyvärr slutade med andningsproblem... jag har nämligen fuskat och inte tagit min astmamedicin på några veckor... så det är väl bara att ta sig i kragen och sköta sig igen!

Efter utcheckningen blev det shopping på outleten. Hittade 2 par skor, 2 armband, ett halsband och en craft-tröja. Och allt under 500-lappen! Unbelieveble :)

Det var en toppentripp och otroligt skönt att slappa ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0