Rödtjut

Istället för 8 km idag så sprang jag sammanlagt 4 km till och från Friskis och gick på mixpass (själva passet fick ersätta 4 km fartlek). På vägen hem stannade jag till hemma hos mamma och pappa och lånade en flaska vin eftersom vi inte tänkt på att det var röd dag idag... det blir så när man varit ledig hela veckan :D

Kändes lite kul att springa med rödvin i camelbacken :) Om alla som såg mig och suckade över hurtigheten med att springa till och från ett pass bara visste... haha


Passande?

Nu ska jag njuta av rödvin och Flygande Jacob som min fina baby har fixat medan jag har tränat, duschat och bloggat :)


Nöjd med att komma hem och hitta baby i köket :) Jag har det bra!


Istället för jordnötter... egenrostade cashews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0