Vecka 3

Löpning

 

Enligt schemat

Enligt verkligheten

Antal rundor:

3

2

Distans:

28 km

14 km

Medelfart:

ca 6,30 min/km

6,31 min/km


Medelpuls: 138 slag/minut (inte korrekt eftersom jag inte hade pulsband idag på löpbandet)

Summa: Bara halvvägs jämfört med träningspasset men; inget är överhoppat... bara kompenserat med cykel inne och ute. Jag känner att det har varit förståndigt. Jag vill inte riskera att få stora knäproblem! Hjärtat har fått jobba som det ska.

Alternativ träning
40 min träningscykling ute (istället för 6 km löpning)
spinpass (istället för 8 km löpning)
15 min egen styrka
knästyrka på gymmet

"Onyttiga dagar"
2, fredag (mörk choklad, glass) och lördag (pepparkaka, mörk choklad, m&m:s)

Kommentarer
Postat av: carro

Ja, den bagaren är inte dålig, ska hälsa henne det ;)



Shit vad du tränar, you go girl! Kram

2012-01-23 @ 18:49:52
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0