Vecka 6, 7, 8 och 9

Löpning v. 6, 7, 8, 9

 

Enligt schemat

Enligt verkligheten

Antal rundor:

15

7

Distans:

166 km

68 km

Medelfart:

ca 6,25 min/km

6,27 min/km


Medelpuls: 155 slag/min

Summa: - 98 km, sjukdom hela den här veckan, knä, lungor och motivation har gjort att jag inte ens sprungit hälften av mina km den här månaden... inte bra alls. Men jag har fått in lite alternativ träning och sjukdom är inte så mycket att göra något åt. Nästa vecka blir det mjukstart eftersom jag inte är helt 100 ännu men veckan efter det så är det fullt ös! Mindre än 3 månader kvar nu... SJUKT!

Alternativ träning
Styrkepass i gymmet (1 gång)
Crosstrainer (1)
Corepass (1)
Simning 2 km (1)

"Onyttiga dagar"
2 dagar/vecka. Detta håller jag hårt på, är "de onyttiga dagarna" "använda" så är de slut, även när alla lokala cateringföretag försökte locka med den smarrigaste efterrätten/tårtan på Bröllopsmässan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0