Styrka är det nya någonting alls

Ja, några tappra själar fortsätter att kika in på isen. Hela hösten har jag kämpat för att hitta träningsmotivationen men den har gömt sig väl. 

Eftersom jag skriver kan ni kanske gissa att en ny satsning och nya mål är på gång?!

Träningen har varit väldigt sporadisk i höst. Ett mjölkpaket skulle hunnit inhandlas, surna och börja lukta i kylskåpet mellan gångerna. Och då har jag t.o.m. börjat dricka laktosfri mjölk för att min mage gillar det bättre - och de har en hållbarhet på typ tre veckor. 

(Detta var alltså en dålig metafor - mitt kylskåp luktar rätt gott)

Så - nu har har tvingat Marcus att köpa gymkort på Friskis så att han kan dra med mig och träna nu när jag inte kan dra mig själv. Nu ska jag bli stark för muskler är hälsa om du inte visste det:)

Om en vecka har jag iaf klarat socker-målet med 2 ggr/vecka hela hösten. Tur är väl det. Balans någon stans. 

Annars ska det bli väldigt skönt med jullov snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0