Nyklippt

Idag var äntligen min tid hos frisören. Klippte av ca 5 cm men det känns fortfarande långt :) Och nu slipper jag de flesta klyvna hårtopparna och risigheten.

Och det bästa av allt. Jag har en ny tid hos frisören i nästa vecka. Då ska den dassiga färgen fräschas upp med lite roliga lager. Jag unnar mig sällan att färga håret hos frisören men nu fick jag ett infall.

Jag har tidigare inte haft något speciellt ställe som jag klipper mig på senaste tiden har jag hittat en salong där jag trivs, Twister. Den ägs av en tjej som jag har spelat basket med och hennes systrar. Ungdomligt, fin inredning och alltid en trevlig pratstund. Och så blir jag fin i håret:)


Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0