Fredagstraditionen som varade en vecka

Förra veckan skrev jag att jag hoppades att fredagslöpning skulle bli en ny vana, det höll i en vecka. I går efter jobbet så la jag mig i soffan och SOV i 4 (!) timmar... och jag var ändå trött framåt kvällen... bör jag vara orolig?

Men idag gav jag mig ut, ganska otaggad, ganska tungt men jag avverkade 5 km. Den första i lugnt uppvärmningstempo (bra jobbat Sara) och den sista i riktigt bra tempo.

Såhär härligt såg det iallafall ut från vårt fönster innan jag gav mig ut:




Idag har jag varit med om en inflyttningsgröt med tillhörande kastande av enkronor för första gången hos sambons bror och sambo, mycket trevligt.

Nu blir det middag hos päronen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det var en ny upplevelse för mig med...lite chockad, men när chocken lagt sig så får man hoppas att alla de glada lyckönskningarna kan hjälpa oss på vägen :) tack så mycket! :) kram

2011-01-24 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0