Min garderob

Innan nämnde jag min walkin-garderob som underbar... och visst kan den vara det men den är också ett väldigt bra ställe att slänga in en massa skit i.



Min läshörna längst in i garderoben har blivit en stor klädhög och jobbgrejer, lådor och rena kläder (tvättstället) fyller resten av ytan. Men det är faktiskt skönt för då kan resten av lägenheten hållas undanplockad (för det mesta).

Kanske borde jag/vi dammsuga lite oftare men det är ju så j-a tråkigt så min filosofi är:

Jag städar när jag har någon typ av lust (eller när det ska komma upp folk) och ofta blir det att städa gör jag en annan dag...

Men jag måste visa upp min stolthet.... min billys-skohylla....



Och ändå har man aldrig tillräckligt med skor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0